Wednesday 25 January 2012

He was a greedy man.

Assalamualaikum w.b.t
----------------------------

Pukul 3.40 pagi,aku still tak boleh tidur so,aku online facebook la apa lagi.Then,dia IM aku,kononnya nak suruh aku tidur sebab dah lewat.Entah apa2,nak tunjuk yang dia tu care pasal aku,padahal dah hancurkan hati aku tak ade pulak nak fikir.Hurmm..Boleh pulak dia kata yang dia lepaskan aku atas sebab aku nak sambung belajar.Kononnya dia nak aku fokuskan pada study dulu.Hurmm..menangis aku bila dia cakap macam tu.Senang jer kan dia luahkan kata2 macam tu,aku dah cakap dari mula2 lagi,kalau nak main2 jangan ganggu aku,sebab aku tak suka hubungan yang singkat,coz bagi aku,aku pentingkan kesetiaan dalam perhubungan.Tapi,tak..dia degil sangat nak test market dengan aku.Kononnya bangga la,orang lain tak boleh dapat aku dengan mudah,dia pulak,kejap jer dapat aku.Aku terima dia sebab aku ingat dia ikhlas,tapi tak sangka pulak yang dia nie tamak!

Boleh pulak dia bagi syarat kat aku yang dia nak aku send pic kat dia 6 bulan sekali,then minta aku supaya tak menjalin hubungan dengan mana-mana lelaki lepas kami putus.What??????????Apasal la aku boleh jatuh hati dengan orang setamak dia?Kalau aku boleh undurkan masa,aku tak nak kenal dia langsung.Umm...dia dah hancurkan hati aku,sampaikan dah tak boleh nak bagi hati nie kat mana2 lelaki dah.Sebab aku takut hal yang sama akan berulang.Hurmm . . . .

Thanks for reading :)

No comments: