Sunday 22 January 2012

Scandal Part II.

Assalamualaikum w.b.t
----------------------------

Fuhh,tepat pukul 4.30 pagi,Syafri pulak lamar aku.Aisy,pening kepala bila fikirkan hal nie.Lagipun,bukan dia tak tahu yang aku masih lagi ada krisis dengan X-BF aku,dah tuh Haniff pulak.Nie tambah lagi seorang nak masuk dalam hidup aku??WTH??Actually,syafri nie muda setahun dari aku.Aku anggap dia macam adik ajer,tapi dia cakap dia dah jatuh cinta pulak dengan aku,just sebab aku nie sempoi bila layan chatting dengan dia.Hurmm...memang minta perang dunia ke-3 la budak nie.Aisy . . . pening2..-,-

Oh yea,hari nie,entah macam mana aku boleh pergi bagi num phone aku dekat salah seorang member tagged aku.Aisy,hairan jugak aku.Sebelum2 nie,kalau ada orang minta,aku tak bagi ha..bila kat dia pulak senang jer aku bagi.Kenapa erk??Mungkin sebab aku rasa senang nak bergaul dengan dia kot.Btw,kalau nak tahu nama dia Zafar,cara dia dengan aku berbeza dengan lelaki2 lain.Maybe sebab tu aku selesa berkawan dengan dia.Tak gatal n miang,okey la tu kan?hehe . . .sempoi jer..sekepala ha..senang cerita.:)

Thanks for reading :)

No comments: