Monday 9 January 2012

Broken hearts.

Assalamualaikum w.b.t
---------------------------

Hari nie,aku dengan member2 dah plan nak pergi sekolah coz nak ambil result koko kitorang.So,agak awal la aku bangun hari nie.Setelah lama bercuti,baru hari nie,kitorang berenam dapat bertemu balik.Memang best la dapat jumpa dengan geng2 time form 6 last year.At least terubat jugak la rindu dengan diorang berlima,Aien,Shud,Nurul,Ika and Farah.Memang rancak la kitorang berbual,lagi2 bila Aien yang jadi bahan disebabkan cara dia dressed up hari nie dah macam sales girl nak jual buku.Hahaha...Memang happening giler la aku pagi nie.

Tapi,tu la..aku tak sangka yang gelak tawa pagi tadi boleh membuatkan aku menangis sampai ke pagi,petang tu.Sejujurnya,aku tak sangka yang orang yang selama nie aku sayang sepenuh hati,boleh pulak dia curang dengan aku.Mahu tak terbakar hati nie.Seyes aku cakap,dia memang tak guna la.Aisy,yang aku geram tu,pandai buat tapi tak pandai nak settelkan.What the hell sungguh la dia nie.No wonder la ramai member2 aku tanya aku pasal status aku dalam facebook dengan dia.Disebabkan dia,ramai pulak yang nak masuk jarum,nak goda aku.Amende la,ingat apa,aku punya perasaan macam orang salin baju ke?Cess..!!grr...Disebabkan geram yang amat,aku bungkus habis barang2 yang dia hadiahkan termasuk cincin,then BAKAR~Huh . . .Patut la 2 3 menjak nie dia dah banyak berubah,rupanya dah main kayu tiga.Urmm...

Thanks for reading :)

No comments: