Friday 6 January 2012

Just got a phone call.


Pukul 2.30 pagi,tertibe ajer phone bunyi..rupanya dia yang call.Even,aku mengantuk sangat time tu,aku still angkat jugak phone call dari dia sebab tak nak dia berkecil hati nanti.Dalam mood ngantuk tahap gaban tu,aku layan jer celoteh dia,even tak lawak mana dia punya jokes,aku still jugak gelak 2 harkat..kang nangis golek2 pulak kalau aku tak kasi respon.-,-haha.Btw,dia baru balik dari belajar agama..(okeyh,aku pun hairan meh,belajar agama sampai pukul 2.30 pagi?-,-emm...nak tanya kang dia emo,so..better diam jela)Dia cakap yang dia nak fokus kepada bidang agama sebab aku cakap aku nak kan someone yang boleh bimbing aku nanti bila dah berkahwin,so..dia pun apa lagi terus la pergi belajar agama.Emm,bagus jugak la,sebab dia nak belajar.

Petang tadi,aku  dapat text dari bestie aku,Aien,dia cakap dia rindukan aku.Macam2 dia ngadu dekat aku pasal tempat kerja dia.Katanya banyak sangat kerja dia nak kena buat.Kesian pulak la aku kat dia.Aisy,apa-apa pun,sabar jer la.Janji rezeki yang dapat tu,rezeki yang halal.:)

Thanks for reading :)

No comments: