Tuesday 15 January 2013

Dead Silence

Assalamualaikum w.b.t
--------------------------------------


Al-kisahnya malam nie plan nak keluar dinner kat luar lagi.Tapi,di-cancel-kan last-II minutes sebabnya nak save bajet.hahaha..semua pakat kederr dekat-II hujung semester nie.So,ber-dinner la aku dengan rumate-II aku malam nie dengan menu high class iaitu maggie rendam dengan air panas dan sebotol air mineral.Memang mewah kitorang punya dinner malam nie.hohohoh..

Tengah-II dinner,tertiba phone aku bunyi..ada message masuk.Bila baca message,rupanya member aku Shud ajak keluar makan kat luar malam nie dekat area C-Mart.Katanya nak belanja,sempena dia balik cuti dari UUM..tapi sayang seribu kali sayang weyh,message sampai pun dah pukul 10..macam mana nak keluar??sebab pukul 11 malam dah kena ada dalam kolej dah.Sebak plus sentap weyh sebab melepas makan besar malam nie.huhuhuhu..Terpaksa la sambung makan maggie sampai habis.huhuhu




Dah nama pun dinner kan,so lepas dinner mesti la nak tengok wayang...disebabkan kitorang dalam kolej,jadi kitorang buat panggung wayang sendiri beramai-ramai.hahaha..sambil layan dinner mewah kitorang tu,sempat jugak la layan cerita dead silence nie ha...Walaupun cerita nie dah lama tapi aku belum pernah tengok lagi.Mula-II memang tak faham satu apa pun bila tengok cerita nie,and lepas cerita nie habis pun aku masih tak faham-II akan jalan ceritanya.So,kesimpulannya,aku tak faham cerita nie.hahahhaa...Tapi memang best la..sebab cute jer hero-nye...hahaha...


P/S : ADA CERITA HANTU YANG BEST TAK??BAGI LA CADANGAN,BOLEH LA AKU USHA2 TENGOK NANTI.hihihi



Thanks for reading :)

No comments: