Saturday 12 January 2013

Angin Malam.

Assalamualaikum w.b.t
-------------------------------------





Lama jugak la yea tak update blog nie.Al-kisahnya sibuk dengan study la kan..sebab tu tak sempat nak update story baru.


Petang semalam lepas jer habis paper MGT 420,semua budak-II kolej sibuk pakat kemas habis kain baju diorang sebab nak hantar barang-II diorang ke rumah sewa masing-II.Aku yang pada mulanya malas nak mengemas barang-II pun ter-jangkit ikut mengemas sekali barang-II aku.Padahal rumah dekat jer dengan tempat belajar nie.Bukan apa,teruja nak balik rumah la katakan.

Malam pulak,disebabkan semua rumate aku nak keluar makan aku pun ikut join sekali la.Padahal,mula-II tu aku la orang hok malas sekali nak ikut,tapi disebabkan takut tinggal sorang-II dalam bilik nie lepas dimomok-kan dengan cerita hantu,nak tak nak baik aku ikut diorang.haha

Niat hati tu nak makan dalam area uitm jer,tapi disebabkan hujung minggu,ramai pulak student nak makan kat cafe dalam uitm nie ha.Disebabkan takut tak sempat makan,kitorang call la teksi,keluar makan kat luar.Al-kisahnya la,dapat pulak pak cik teksi hok gatal tu weyh,aisy . . .sabo jela..siap ajak pergi karox bagai dia ha.Memang tak nak ar jawabnya.Sabooo jela.=='


NOTA GENIT: Tinggal lagi 2 paper deh,pah nie bole la balik rumah.HOME SWEET HOME! haha
P/S : Update blog jer~ winkwink



Thanks for reading :)

2 comments:

Mia Liana said...

wow sedapnya..... good luck untuk study ya...

Cik Paracetamol said...

bole la tahan kesedapan dia...hihi
tq2...insyaAllah...:)