Wednesday 29 February 2012

Tahun Lompat!



 Assalamualaikum w.b.t
---------------------------

4 tahun sekali baru la muncul angka 29 dalam kelendar bagi bulan Februari.Dan tahun nie merupakan tahun lompat.Actually,aku tak sangka yang tahun nie,rupa2nya...baru dia ada kesempatan untuk sambut birthday dia,sebabnya dia lahir pada tarikh 29 Februari 1992.Nama diberi dalam sijil surat beranak  Mohammad Faiz,yang mana merupakan sahabat kepada akak sepupu aku,Sis L.Diorang kenal semasa praktikal dekat JAIP.Budak nie belajar dalam bidang perundangan,so..kira hebat jugak la dia nie.Nak dijadikan cerita,Sis L bagitahu yang teruk jugak la dia kena main masa birthday dia,diorang siap plan baik punya.Hahaha..kelakar jugak la keadaan tu.Aku pulak just wish dekat facebook jer,sebab bukan kenal rapat sangat pun dengan dia nie.Cuma kadang2 jer IM dengan dia.Dia nie sengal2 ubi kayu ha,siap minta NKP kat aku masa IM,ala2 macam polis gitu.HAHAHA..macam2 la dia tu..kira okay la,sebab sekepala,geng sengal2 ubi kayu.-,-hewhewhew...

Motif aku tulis story pasal dia dalam blog aku sebab aku nak update blog jer,and tak tahu nak tulis apa-,-.HAHAHA

Thanks for reading :)

No comments: