Monday 19 March 2012

Birthday Girl.

Assalamualaikum w.b.t
----------------------------

Hari nie merupakan brithday cik Aien.Tapi entah macam mana,aku boleh terlupa pulak nak wish.Aku dah set time dah tapi boleh pulak aku lupa,adoiii..masak2.Nah,mengamuk jugak la dia mula2.Aku ingat pun bila dia sendiri yang call aku masa dia keluar dengan Hafiz.hehehe.."Sayang,sorry la,terlupa nak wish..hohoho"Dia cakap kat aku yang dia sambut birthday dengan Hafiz kat Alor Setar.Nah,boleh pulak budak Hafiz nie ponteng class semata2 nak sambut birthday girlfriend dia nie.Aisy,sayang lebih la tuh.Apa-apa2 pun semoga diorang bahagia la.Aku harap yang hubungan diorang berdua berkekalan.As ganti,aku kena keluar dengan dia(Aien) minggu depan untuk sambut birthday dia.Hohohoho . . .

Jeles jugak la aku bila dengar cerita dari Aien yang Hafiz hadiahkan dia roses and teddy besooooooo..hohoho..walaupun aku pun pernah dapat teddy jugak,tapi . ..si dia dulu tu tak romantik la tak macam Hafiz...hewhewhew...mood sengal2 ubi kayu pulak,adesss-,-



Thanks for reading :)

No comments: