Sunday 19 February 2012

Birthday boy.

Assalamualaikum w.b.t
------------------------------

Tepat pukul 12 aku dah ready dengan phone aku.Sebabnya,hari nie birthday epal merah!Tak sangka pulak yang aku orang pertama yang wish birthday dekat dia.Hope,betul la apa yang dia kata.Hehe . .  .Aku tak sangka pulak,dia akan jadi orang pertama dalam tahun nie yang aku wish birthday.:)Petang pulak,dia call aku,happy kot dapat call dari dia.Hehe . . .Lagi happy bila dia cakap aku orang pertama yang dia call time birthday dia.Tapi kalau dia kelentong aku pun,aku tak kisah...sebab tu hak dia,siapalah aku nie kan.Hohoho. . .Aku suka dengar suara dia,ala2 romantik gitu,hahaha . . .kalau dia tahu nie,mesti kembang semamgkuk dia ha.Haha..Paling tak tahan,dia punya permintaan masa birthday dia.Dia nak aku nyanyi lagu birthday..Aisy,malu giler kot . ..seumur hidup,seyes aku cakap,aku tak pernah nyanyi lagu birthday kat orang lelaki,termasuklah x-BF aku..unless my dad la..hehehe . . .Tapi,disebabkan dia nak sangat,so aku nyanyi la,tapi yang tak syoknye,dia boleh pulak gelakkan aku-,- grrr . . .dia cakap suara kartun suara aku nie.Adess .  .dia tu suka sangat ha buli aku,tapi tu la . . .walau macam mana pun,aku suka berkawan dengan dia.Hidup aku tak sunyi sangat dengan ada dia.hahahaha

To incik Zafaruddin,HAPPY BIRTHDAY TO YOU MY DEAR,
May allah always bless you and simplified everything in your daily life.:)


Thanks for reading :)

No comments: