Monday, 31 December 2012

Awan menangis menjelang Tahun Baru 2013


Assalamualaikum w.b.t
--------------------------



Disebabkan tak tidur semalaman semalam gara-II study sampai ke pagi,aku dengan roomate bantai tidur petang tadi memang kaw2 punya,lebih-II lagi dengan keadaan cuaca yang sejuk ya amat dek kerana awan menangis.Memang tak nak turun dari katil la petang tadi jawabnye,asyik nak tarik selimut jer.Kiranya burn la kitorang punya time tuk study tadi petang.=.=' huhuhu . . .sejuk semacam la pulak tadi petang kat araustralia (arau,perlis) nie tadi sampai ke tulang sejuknye.Nak cakap salji turun,idak la jugak,sebab krismas pun dah lepas ha.hihihi

Mungkin hujan rahmat sebab tepat pukul 12 nantikan dah nak masuk tahun baru.So,azam tahu baru mesti la ada.Tapi biarlah rahsia sebabnya andai diberitahu takut tidak terlaksana nanti.hihi . . .

By the way,bila di imbas kembali apa yang telah berlaku dalam hidup aku sepanjang tahun 2012 nie,semuanya meninggalkan kesan yang mendalam buat diri aku ha.Kisah suka,duka sepanjang tahun 2012 nie memang akan dijadikan sebagai pengajaran and panduan dalam menjalani kehidupan yang akan datang . . .yang penuh dengan teka-teki tuh.So,tepat pukul 12 nanti,buka buku baru yea semua :) or kalau nak guna buku lama jugak pun takpe,cuma jangan lupa selak muka surat baru yea . .hahaha

Nota genit : suka sangat dengan "bau" n "udara" selepas hujan lebat..rasa nyaman and tenang.:)



Thanks for reading :)

4 comments:

Auni Liyana said...

smoga tahun yg mndatang lebih baik dr yg sbelumnya..amin..

Cik Paracetamol said...

Happy new year 2013 :)

semoga tahun baru nie merupakan tahun yang bermakna n lebih baik dari tahun yg sebelumnya jgk :) amin.

Fariza Fauzi said...

happu new year !

Cik Paracetamol said...

happy new year too !