Tuesday 30 October 2012

Berhenti Merungut dan Terus Menghafal

Assalamualaikum w.b.t
_______________________________


 

 Terlalu sibuk sampaikan tak ada masa untuk diri sendiri.Memang agak stress jugak la.Mana dengan assignments yang setinggi gunung tu,nie siap nak kena hafal 3 lagu mandarin tuk pertandingan dikir barat mandarin nanti.Adess . . . .agak tertekan jugak la.Kalau dulu,hidup aku nie banyak masa free,sekarang,masa tu macam sekejap jer.Padahal,masih banyak kerja yang belum siap,tapi dah nak kena balik Uitm.Hohoho...


Bila difikirkan balik,kalau aku asyik merungut jer kerjanya..memang sah2 la semua kerja2 aku tu takkan siap2.So,setelah bermuhasabah sejenak...aku rasa better aku stop merungut dan terus menghafal and siapkan semua assingments2 aku tu.Then focus tuk test nanti.Aku harap,semuanya berjalan dengan lancar..dan allah mempermudahkan segala2nya buat aku nanti.Amin :)



Thanks for reading :)

No comments: