Tuesday 3 April 2012

Saya suka awak.


Pukul 1 pagi aku bagi tahu dia yang aku suka dia dalam message kat tagged.Hahaha..then dia pulak buat blur jer..adess...malu siot aku..-,-mana nak letak muka entah?kalau boleh,nak lari masuk sembunyi dalam peti sejuk pun ada.hihi..1st time and last time aku guna cara perempuan ayat lelaki.Gara2 nak try guna cara tu,aku malu la kejap 1 bulan dengan dia.HAHAHA...Aku sendiri pun tak tahu apasal la aku boleh cakap macam tu dengan dia-,-Padahal aku nie sebenarnya bukan jenis perempuan gedik,tapi tu la,disebabkan nak try guna cara tu,kan ke dah malu besar aku dibuatnye.Aisy..saba jela.Walaupun bagi dia tu  just hal biasa,bagi aku tak keyh,sebabnya aku jenis old fashion yang mana mengharapkan langkah pertama dari kaum adam terlebih dahulu.lalalalalalal~

Thanks for reading :)

No comments: