Wednesday 23 May 2012

Birthday Girl.


Hari nie genaplah umur aku 20 tahun.Alhamdulillah,sebab aku masih lagi diberikan kesempatan oleh allah untuk terus hidup di atas muka buminya ini.Birthday aku kali nie,just sambut simple2 ajer..tak macam tahun2 lepas.Tahun nie,aku just makan dengan member baik aku,Aien dekat gerai tepi laut jer.So,agak simple la.Lepas makan,kitorang berdua lepak jer kat tepi laut sambil tengok budak2 main pasir and matahari terbenam.View masa tu memang cantik la.Kalau bawa kamera mesti dapat snap gambar time matahari nak terbenam.huhuhu...

Sambil2 lepak kat sana,sempat jugak la aku berbual dengan Muhiyddin.Kesian pulak la aku dekat dia,sebab kepala dia terkena besi.Berdarah teruk jugak la dia punya kepala.Nasib baik tak kena mata dia,besi tu.Aisy,benda nak jadi la kan..-,-huhuhu..so,dia pun dah rest and letak ubat dekat kepala dia,hope dia akan okey and cepat sembuh la lepas nie.huhu

Lepak dengan Aien memang the best moments la.Macam2 yang kami bualkan.Dari soal nak sambung study sampailah ke soal hati.Hahaha..macam2 la.Paling aku tak tahan bila,dia terkejut masa tengah rancak berbual dengan aku dekat pantai,disebabkan dia kononnya ternampak BF dia,Rizal lalu dekat area tu dengan motor.Cuak jugak la dia masa tu.Dipendekkan cerita,budak tu bukan BF dia pun,dia tu yang sila tengok orang..hahahaha...keras perut aku gelakkan dia,dia tu selalu jer salah orang.Aisy,macam2 kerenah la kawan aku nie.Tapi apa2 pun,dia la sahabat aku yang terbaik setakat nie :)

Thanks for reading :)

No comments: